top of page

რამდენად შეუძლია მომხმარებელს ჯანსაღი შავი პურის ამოცნობა და რამდენი იძენს შეღებილს

გამოკითხულთა 47%-მა, თითქმის ყოველმა მეორემ, ჯანსაღი პურის ნაცვლად პურეულის სურათებიდან "კოლერიანი" პური აირჩია.

ივნისის თვეში კომპანია „იფქლმა“ აწარმოა საინფორმაციო სახის კამპანია „ამოიცანი ჯანსაღი შავი პური!“, რომელიც მიზნად ისახავდა მომხმარებლისათვის გაეადვილებინა ჯანსაღი შავი პურის შერჩევა.

თვის განმავლობაში სოციალურ ქსელებზე და ჩვენს ვებსაიტზე ვაშუქებდით შავი პურის წარმოებასთან დაკავშირებულ თემებს. ვცდილობდით გაგვეთავისუფლებინა მომხმარებელი წარმოდგენისაგან, თითქოსდა რაც უფრო მუქია პური, მით უფრო ჯანსაღია ის.

კამპანიის დასრულებისთანავე განვათავსეთ გამოკითხვა, რომელშიც მონაწილეობის მიღება ნებისმიერს შეეძლო. 53 ადამიანმა მოისურვა ეპასუხა კითხვაზე, შეძლებდა თუ არა ის ჯანსაღი პურის შერჩევას.

მომხმარებელს ვაჩვენეთ ეს სურათი და ვთხოვეთ:

აქ 13% აირჩია კოლერიანი მუქი პური ხორბლის შავი პურის ნაცვლად. მხოლოდ 43%-მა გააკეთა სწორი არჩევანი.

აქ 22%-მა აირჩია კოლერიანი პური და მხოლოდ 30%-მა შეძლო სწორი არჩევანის გაკეთება.

ჭვავის პურის ნაცვლად 11%-მა კოლერიანი პროდუქტი ამოირჩია. მხოლოდ 35%-მა შეძლო სწორი არჩევანის გაკეთება.

საბოლოო ჯამში, გამოკითხულთა 47%-მა, თითქმის ნახევარმა დაუშვა შეცდომა და აირჩია კოლერიანი პური.

რადგანაც ამგვარი გამოკითხვა კამპანიის დაწყებამდე არ ჩატარებულა, რთულია იმის თქმა, თუ რამდენი პროცენტი აკეთებს სწორ არჩევანს კამპანიის შედეგად.

ყველა მონაწილეს შესაძლებლობა მიეცა გამოკითხვის შემდეგ სწორ პასუხებს გასცნობოდა.

პოპულარული
შემოგვიერთდით
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • LinkedIn App Icon
  • SoundCloud App Icon
  • Instagram App Icon
უახლესი
bottom of page